Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
● товар не був у використанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; ● товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; ● збережено всі ярлики і заводське маркування; ● товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. ● з дня отримання товару Покупцем пройшло не більше 14 днів. Для обміну або повернення товару належної якості потрібно: - відправити листа на нашу електронну пошту nimble24shop@gmail.com - або подзвонити за номером +380939386713 згідно графіку роботи інтернет-магазину. Процес обміну/повернення займає до 3 робочих днів після отримання товару Продавцем. Ми отримуємо товар і висилаємо аналогічний або повертаємо кошти. Зворотню доставку оплачує покупець. Умови повернення товару неналежної якості Товаром неналежної якості вважається товар з дефектом чи деформацією, неповний комплект. У випадку отримання клієнтом товару неналежної якості, оформлюється обмін за рахунок компанії або повернення коштів в повному обсязі. Покупець має право обміняти/повернути товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту отримання. Для обміну або повернення товару неналежної якості потрібно: - відправити листа на нашу електронну пошту nimble24shop@gmail.com - або подзвонити за номером +380939386713 згідно графіку роботи інтернет-магазину. Процес обміну та повернення займає до 3 робочих днів після отримання товару продавцем. Ми отримуємо товар і висилаємо аналогічний або повертаємо кошти. Зворотню доставку оплачуємо ми. Хто оплачує доставку Якщо товар неналежної якості, то ми оплачуємо зворотню доставку. Якщо товар належної якості зворотню доставку оплачує покупець. Повернення коштів: Ми повертаємо кошти протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару Продавцем. Ми повертаємо кошти на картку, з якої отримали оплату. Попередньо завантажити заяву від менеджера на повернення !!! Цілісність та комплектацію замовлення необхідно перевірити на пошті, оскільки компанія не несе відповідальності за перевізника. У разі виявлення неповного комплекту чи дефектів після отримання компанія має право відмовити в обміні чи поверненн Реквізити для відправлення товару при поверненні/обміні Отримувач: Гулий Артем Олегович , +380939386713 Місто Одеса, відділення "Нова пошта" №2, адреса: вул. Базова, 16 (Промринок, 7 км)
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.